cerita pendek amir

Himpunan cerita pendek daripada pelbagai sumber. Termasuk petikan daripada diari bapa daripada catatannya sejak 40 tahun lalu. Semua cerita ini berdasarkan kisah benar dan bukan rekaan. Kalau tak percaya, percayalah.

Sunday, February 22, 2009

Minggu 2 Oktober


Beberapa helaian diari dah hilang , jadi tak tahu apa kejadian yang berlaku antara 29 September hingga 6 Oktober. Hmm misterinya. Macam filem 'National Treasure 2 Book of Secrets'. Catatan pada 7 Oktober yang hanya separuh berakhir dengan ....

  ....tiada datang (Ustaz Sahar) dan terus pergi bacha kenduri di rumah Osman bekas  setiausaha kg. Pasir. Malam tidur di rumah Razak kerana rumah saya ramai orang.

8/10 Ahad. Saya tiada pergi kemana2 hanya di rumah saja.

9/10 Isnin. Saya kerja seperti biasa saja.

10/10 .Selasa kerja ba. (ayat tak habis)

11/10 Rabu Saya kerja seperti biasa juga

12/10 Khamis (tiada catatan)

13/10 Jumaat saya pergi juga sembahyang

14/10. Sabtu Munir datang rumah saya. Jam 1.30 dia-nya balek. Malam saya pergi Lake    Garden  rombongan daripada Russia.

15/10. Ahad Saya tiada pergi mana2 hanya di rumah saja


Razak dalam catatan ini pasti Pak Cik Razak yang tinggal di Kampung Pulau, Masjid Tanah Melaka. Suara garau merupakan trademark dirinya. 



lukisan kucing - rasanya saya yang lukis!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home